pamiętaj mnie
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja  Chat

 Ogłoszenie 

Witaj na forum serwera NWN2: Chłodne Ziemie

Strona! www.wrc.webd.pl
Grupa na Facebook'u - dołącz!


Znajdziesz nas tutaj:IP 83.12.187.45:5121

SERWER JEST OBECNIE W BUDOWIE.



Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiany w klasach, umiejętnościach i innych.
Autor Wiadomość
[Tech] Redorianin
MG Techniczny
Wonderland!


Login w grze: Redorianin324
Postacie: Ruth Aimar
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 209
Skąd: Kabul
Wysłany: 2016-06-01, 11:48   Zmiany w klasach, umiejętnościach i innych.

Na serwerze wprowadzono dodatki Kaedrina (nowe klasy, rasy, czary, atuty). Ogółem większość została jak była, z wyjątkiem paru rzeczy. Pełna lista zmian w kaedrinie i poza nim znajduje się poniżej.

Atuty:
Dodano atuty z nwn1 na bat/bicz (whip po ang.). Dodano dla niego też itemy.

Zablokowane atuty:acid splatter, fiery burst (przeważnie te, które wymagają jakiegoś czaru z X kręgu by użyć atutu raz na Y czasu.), holy warrior, battle dancer, fast healing II, snowflake wardance, heavy i medium armor specialization (dają po 5 redukcji obrażeń podczas używania pancerza)

Czary:
Dodano:
-wykrycie trucizny od Ombry. Można użyć np. na przedmiocie by sprawdzić czy jest zatruty.
-teleportację, 5 krąg

Zablokowane czary: Leonal's roar i Eldritch Glaive. Dodatkowo spoza Kaedrina: większa burza pocisków Izaaka oraz łapka Bigbiego z 6 kręgu.

Domeny:
Kapłani dostali do wyboru nowe domeny z własnymi bonusami (czy tak było na ostatniej odsłonie, nie pamiętam).

Te nowości to: krasnoludy, elfy, przeznaczenie, nienawiść, burza, cierpienie, tyrania, iluzja, odnowa, urok, drowy, rzemieślnictwo, szlachectwo, jaskinia, odpłata (zemsta?), ocean, łuskowate, gnomy, niziołki, orkowie.

Przypominam by wybierać domeny pasujące do bóstwa (sprawdzić w google łatwo można, wyszukać nwn2 wikia nazwa_boga).

Klasy
Zablokowane klasy:
    avenger
    bladesinger
    champion of the silver flame
    champion of the wild
    dragon warrior
    forest master
    lion of talisid
    marskman
    mystic Knight
    swiftblade


Dziewiątce z Neverwinter zmieniono nazwę na ochroniarza.

Rasy:
Zablokowane rasy: wszelkie fey i elfy z Kaedrina. Spoza Kaedrina: szarzy orkowie, yuan-ti czystej krwi, drowy, duergary i gnomy głębinowe.
Innymi słowy ostał się Deep Imaskari.

Trucizny
Na serwerze dodano modyfikację trucizn Ombry. Są teraz silniejsze niż zazwyczaj, trwają dłużej (do trafienia celu) i jest ich więcej rodzai.
Daje to też możliwości nowe w ich stosowaniu i dzieli na kilka typów:
- inhalacyjne (rzut obiektem jak ogniem alchemika)
- nakładane na broń sieczną, przeszywającą
- nakładane na broń obuchową lub rękawice. Istnieje też możliwość użycia bezpośrednio na celu po zdanym rzucie na atak dotykowy
- pokarmowe, czyli istnieje możliwość zatrucia alkoholu.

W przyszłości może pojawi się opcja zatruwania mikstur.

Umiejętności:
Na serwerze, tak jak na ostatniej odsłonie, dodane zostały nowe umiejętności by usprawnić odgrywanie.

Mowa o:
    -postępowanie ze zwierzętami
    -sprawność fizyczna
    -wiedzy:
    *natury
    *ogólnej
    *planów
    *religii
    *tajemnej
    -wyczucie pobudek


Oznacza to też zmiany w wymaganiach klas prestiżowych. Dla przykładu piekielny czarnoksiężnik wymaga teraz wiedzy o planach.
Opisy tych klas zostały zmienione, żeby nie było nieporozumień. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed wybraniem klasy.

Zwierzęcy towarzysze
Na serwerze pojawią dla obrońców natury nowi towarzysze. Są to: arktyczny dzik, niedzwiedź, wilk oraz zwyczajny już smilodon i tygrys (azjatycki no ale tak go nie nazwiemy) oraz śnieżny. Wszystko z paczki cyphere.
Dodatkowo spoza tej paczki dodano zwyczajnego psa.
_________________
I'm evil! Stop laughing!
 
 
     
[Tech] Redorianin
MG Techniczny
Wonderland!


Login w grze: Redorianin324
Postacie: Ruth Aimar
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 209
Skąd: Kabul
Wysłany: 2017-03-09, 15:09   

Przywołańce
Zmieniono nieco zaklęcia przywoływania. Posiadanie atutu specjalizacji w odpowiedniej szkole magii daje następujące zmiany w ilości przyzywanych stworzeń i maksymalnej ich liczby:
Cytat:
Brak atutu. Zawsze 1 przywołaniec z zaklęcia. Max 1 jednocześnie do kontrolowania.
Zwykły atut. 30% na dwa z 1 zaklęcia. Max 2.
Większy. 60% na dwa. Max 3.
Epicki. Zawsze 2 z zaklęcia. Max 4 jednocześnie do kontroli.

Czyli żeby przyzwać 4 ghule potrzebujemy atutów w nekromancji, dla wilków przywoływania itd.
Mogą też się pojawić drobne zmiany w przywoływanych stworzeniach. Dla przykładu epicka brama daje silniejszego stwora jeśli mamy atuty przywoływania a mniejsze związanie sfer przywoła impa jeśli jest się wyznawcą Auril.

Podziękowania dla RegularGuy za skrypty.
_________________
I'm evil! Stop laughing!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Podziekowania dla Jorge 'Blinck' Jacinto
za udostepnienie swoich prac graficznych na potrzeby naszej strony.


theme by UnholyTeam
modified by maxpawkas for Chlodne Ziemie 2010